Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Mätt

Gud va mätt jag är, oj oj oj haha :P

Shit va sullig jag är alltså, när jag lagade mat, tappade sleven flera ggr, tappade hela spagetti burken på golvet så det låg spagetti överallt (tur att vi dammsög typ en kvart innan hehe), när jag öppnade krossade tomaterna så sprätte locket iväg så det var krossade tomater överallt på bänken, m.m.
Vissa dagar är fan helt konstiga, medans andra går jättebra utan nå krångel alls. :P

Här är iallafall min goda mat:

  Kanske inte ser så gott ut, men jag lovar, det ÄR gott! ;)


  Hugo badar , orkade inte bada i badkaret med han idag, så det blev baljan :P


  I vagnen på väg till bvc


  Hugo´s snygga skylt ^^


  Jag, trött, sliten och mätt..

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback