Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hahaha

Pratade nyss med Ronny, vi funderade på hur vi ska göra med Ludde, han är typ beroende av ett visst torrfoder, som är lite dyrt, och så går katterna upp i vikt av det om dom äter mycket.
Han äter typ inget annat heller, men vi får väl typ sluta ge han det helt eller nåt, men man ska orka stå ut med han också, han blir sååå jobbigt när han inte får torrfoder, följer efter en överallt, springer framför fötterna på en, om jag sitter  vid datorn så kommer han och slänger sig ner på datorn, eller på mig.. Och om jag står i köket och tex diskar, då sitter han och klöser på mina ben,, inte så skönt direkt. :P

Men om jag ska typ knuffa undan han å så känner jag mig så elak :P

Vilket dilemma va? :P

Nu sover Hugo, jag ska ta en dusch, sen gå och ta ut pengar och sen till willys.
Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback