Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Yey! :)

Fick nyss ett samtal från syon på st.mikael skolan, dom ska starta en undersköterskeutbildning januari 09, så då ska jag börja där. :) Va nice, men då är jag hemma med Hugo iallafall tills i höst nån gång, har mammadagar tills augusti tror jag ,sen har ronny sina dagar kvar, men dom kommer han nog inte ta ut,,
så jävla kasst att pappan måste ha sina pappadagar, att dom inte kan skrivas över på mig. För om Ronny nu får ett jobb, då kan han inte gå och va pappaledig liksom, då får han ju inte va kvar på jobbet..

Så vi får väl se i höst om jag hittar nåt tillfälligt jobb, eller om Ronny har jobb så han kan försörja mig. ^^

Nu måste jag äta, har inte gjort det än, hungrar ihjäl. :P

Kommentarer
Postat av: Liza

Måste man ha gått gymnasiet klart för att gå den utbildningen???

2008-04-15 @ 23:08:29
URL: http://lizilou.blogg.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback