Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Det märks....

... att det är helg,, besökarna sjunker :P
Men det gör inget, man brukar ju ha annat att göra på helgerna och då sitter man väl kanske inte vid datorn lika mycket. :P

Har nyss diskat och lagat mat, det blev nån röra med köttfärs, champinjoner, tomater, lök m.m. , typ köttfärssås. :)
gott gott!

Hugo får sitta i gåstolen en stund, så jag kan hänga tvätt och sånt.
Vill helst inte att han ska va på golvet i badrummet, pga kattlådorna. :P

Har lite ont i nacken idag igen, men inte lika som igår, fy då höll jag på att avlida haha.
Kanske borde gå till en massör eller nåt?
Men vem ska man gå till då? Nån som vet nån?

Borde även gå till en kiropraktor eller va de heter,
har ju ont i ryggen sen graviditeten, typ ischas och så sitter nån kota fel.
Så var det åt mamma efter att hon fick syrran, då gick hon till en ryggnisse och det försvann på en gång. :)
Så det är nog värt att pröva, även om det kostar några hundra..

Har fixat lite filmer också, så när Ronny kommer hem får han ta hand om Hugo lite så jag kan titta på en eller två filmer. :)
Vi har funderat på att byta från bredbandsbolaget till fiberoptiken som finns här..
Men eftersom vi har haft sån kass dator så har det inte varit nån idé.
Om vi inte får den där fyran nu, så då kanske vi ska fixa det.
Det kommer kosta ungefär lika mycket som vi betalat nu, men då är det mycket bättre hastighet.
Fast ioförsig så tar det inte längre än ca 15 min nu iallafall att ladda hem en film..
Äh vi får se.

Nu blev det mycket strunt, men ni behöver inte läsa om ni inte vill ; )
 
Tack & hej

Kommentarer
Postat av: marlene

sv: ja det e skönt å få åka bort lite=) puss

2008-08-24 @ 18:20:58
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Jessica

HEj gumman min! :)

Det gör absolut inget :)

Vi får se nu då hur det blir på tisdag, har emma nu men hon kanske vill följa med vet inte, eller om jag ska passa på medans hon är i skolan, men då slutar hon tolv, vi kanske kan göra det innan tolv då? om det går för er :) <3 Miss u! Hade du roligt i heljen? Vi hade emma i fredags, sen var jag chafför i impalan igår natt :) Puss och kram <3<3

2008-08-24 @ 20:50:09
URL: http://jessansegna.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback