Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Movie

Tråkig kväll..
Ronny sover, Hugo sover,
jag ska se på filmen Elizabethtown som går på tv4 ikväll..
Ska faktiskt äta lite chips också, köpte en burk pringles på lidl idag..
Köpte ju lite på Gina Tricot också, en grå kofta, ett armband, en svart tunika/klänning och ett turkosgrönt linne. :)
Fy va mycket jag har shoppat den senaste veckan. :S
Men nu har jag då nya grejer så mitt köpbehov är dämpat ett tag framöver. :)

Jag handlar ju nästan alltid på rea också så det har ju inte blivit såå dyrt. :P
Har varit mycket halva rea priset också så. :P

Sen när vi får pengar ska vi ner och kika efter en fin present till Lias som ska döpas 31 Augusti. Tycker det ska bli skitkul att gå på dop hihi, var jättelängesen sist, ja förutom när vi döpte Hugo då.
Sen ska Ida döpas i höst också, men det är inget datum bestämt än tror jag? :)

Hugo fick ju en annan bilstol idag också, han satt mycket bättre i den.
Så nu känner man sig trygg när man är ute och åker.
Vi åker inte bil ofta alls, men man vill ju inte riskera nåt, för olyckor händer så lätt.

Just nu är det sommarkrysset på tv, Nordman sjöng förut, usch jag vet fan ingen sämre än han, hatar sån där sorts musik. Jävla djävular och gudar och allt va det är. :P


Jaja slutbabblat nu..
Byebye




Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback