Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Nice

Är riktigt skönt att va hemma helt ensam. Man behöver det ibland, man måste få tänka på BARA sig själv, och göra det man känner för. Annars är jag jämt så stressad.
Förut när vi har haft barnvakt så har vi ju varit ute på saker och sånt, så då kan man inte slappna av ändå.
Men nu kan jag det. :)
Alltså vi har nästan aldrig barnvakt, misstolka mig inte nu tack. :)
Hugo har sovit borta kanske 5 gånger, och nu är han 10 månader snart, på Lördag för att vara exakt. ;P

Håller just nu på med att föra över lite bilder och sånt från gamla datorn till den nya..
Måste framkalla massa bilder, har inte gjort det på typ ett halvår,, så det kommer kosta endel. :S
Jag får ta lite i taget. :)

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Misen

Ja, det är skönt att vara själv ibland, njut av det ha inte det minsta dåligt samvete!

2008-08-27 @ 17:43:41
URL: http://homeostas.blogg.se/
Postat av: FINA

Ja, visst är dom coola.. ;) Jag köpte dom på Bianco, dom kostade 400 kronor, som hittat ;)

2008-08-27 @ 18:57:50
URL: http://hellofina.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback