Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Paranoia - yes

Pratade med Ronny förut idag, han ba " hon är fan paraniod". Haha ja det stämmer fan.
Hugo har somnat om nu iaf.
Jag tittar på filmen som är på 4an, men den är inte så värst rolig, så jag sitter här samtidigt..
Loggade precis in på på msn, är ju aldrig in där nu för tiden..
men vissa människor pratar man ju bara med där, så..

Jag&syrran pratade lite om vad vi ska göra på Fredag, vi ska nog äta nåt gott, sen dricka.
Så nu ska vi bara "bjuda" in lite folk :)


Kommentarer
Postat av: Angelica

jag kollar oxå på den filmen :) Vi har varit tillsammans i 8 månader :)

2008-08-18 @ 21:30:29
URL: http://angelicaasp.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback