Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Prutt..

Det luktar prutt. Åå jag hatar den lukten, jävla snusk som sitter bredvid mig.
Antar att det är Ronny, för jag pruttar fan aldrig.
Hahaha intresseklubben antecknar va? ;P

Ljuspartyt är klart iaf, det fanns många nya dofter som luktade underbaaaart gott. :)
Jag älskar doftljus, hade jag varit rik hade jag köpt hela partylite hehe. :P

Det var iallafall jättekul att träffa Helen & Ida, Marlene, Therese, & resten av folket. :)

Jag blir så nervös när jag ska ha sånt där, så när jag köper bullar och sånt till fikat så köper jag för mycket..
Nu är det massor kvar, och jag vill inte ha. Dom kommer ruttna haha, jag hatar att slänga mat & sånt också. :P
Ähh Ronny får trycka i sig ;)



Kommentarer
Postat av: Rosie

Hade jag vart i Mora hade jag med glädje tryckt i mig alltihop. ;)

2008-08-27 @ 02:52:09
URL: http://roosiee.blogg.se/
Postat av: Carro

Frys in dom å ha dom till nästa gång..;-P

2008-09-01 @ 17:35:59

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback