Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

sova sova

Nu har Hugo somnat, ibland är det så jobbigt innan han ska sova,, han är så trött, men han har svårt att slappna av..
Men men, man lär sig hur man ska göra.

Har hittat en dator jag vill ha, den är rosa och kostar ca 12 000.
Men Ronny säger nej haha. Undrar varför? :P


Fick nyss en inte så rolig kommentar,, den personen skrev att jag inte är så fager..
Varför ska folk hålla på att säga såna saker?
Mår dom så dåligt själva så att dom måste klanka ner på andra människor?

Jag vet att jag inte är så jävla snygg, jag mår skitdåligt över mitt utseende, men vad ska jag göra?
Opererera hela fejjan eller?  Ja hade jag haft pengar så hade jag gjort det.
Jag hatar min näsa, mina tunna fula läppar, mitt hemska hår, m.m. det enda jag tycker om är mina ögon..

Har alltid blivit mobbad för mitt utseende och när nån säger såna där saker så känns det som fan, när jag äntligen har fått lite självförtroende så kommer det nån jävla tönt och gör nåt så att man mår skit igen, jag blir så jävla arg, och ledsen.
..Men va fan, varför är jag så jävla ful då? Det finns dom som är tusen ggr fulare!


funderar på att sluta blogga, får bara skit ju.. Är fan aldrig nån som kommenterar nåt positivt..
Det är väl som resten av mitt liv, jag har alltid varit och kommer alltid vara den fula feta Nina.
Alla är ju så jävla mycket snyggare, tydligen.
Varför föddes jag överhuvudtaget? Vad har jag gjort för att få leva med så mycket skit och så mycket taskiga människor? Jag kan inte rå för att jag ser ut som jag gör, skyll på mamma och pappa, det är deras gener jag har fått.

Orka.. nu ska jag gå och gömma mig under täcket,, synd bara att jag måste åka om ca 1 timme..




Kommentarer
Postat av: marlene

jag tycker du e fin=) bry dig inte om vad andra idioter säger, vissa folk mår bättre genom att klanka ner på andra.love u!!! puss

2008-08-05 @ 12:54:51
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Helen

Men jävla idiot som bara har mage att skriva nå sånt!! ja tycker du e jätte fin gumman. Älskar dej!!Puss

2008-08-05 @ 13:20:33
Postat av: ida

Jag tycker du e fin! När du kom in i klassrummet så lyste du faktiskt upp. Man såg alltid dej när du kom. Jag tycker du är vacker, Ronny tycker du är vacker, hugo tycker du är vacker, dina katter tycker du är vacker, din familj tycker du vacker! See, jag kom på skitmånga :)

2008-08-05 @ 13:59:09
URL: http://gullgull.blogg.se/
Postat av: Lisa

Så onödigt att folk håller på sådär. har de inga egna liv eller? Verkar inte som det och jag tycker verkligen inte att du ska ta åt dig av vad NÅGON säger! Fortsätt blogga och gör det du trivs med..

2008-08-05 @ 15:10:19
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Angelica

Du är jätte fin Nina! stå på dig och låt ingen trycka ner dig. dom som säger såna saker har säkert kasst självförtroende och egentligen är avundsjuk på dig. tänk så ;)

2008-08-05 @ 16:44:57
URL: http://angelicaasp.blogg.se/
Postat av: JB

måste datorn just vara rosa då?

2008-08-05 @ 17:40:31
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu
Postat av: JB

köp en svart och måla den rosa vettja



;-)

2008-08-05 @ 18:52:03
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu
Postat av: Lola

står på msn att du tagit bort mej :( uhuhuhu

2008-08-05 @ 19:45:17
URL: http://gullgull.blogg.se/
Postat av: MICKAN

Hallå! Det ska du inte bry dig om, huvudsaken är väl att du mår bra...eller!?! Han är söt din lille grabb. Skriv inte att du mår dåligt över ditt utseende så kan folk inte kommentera något. Ha en underbar kväll!

2008-08-05 @ 20:16:35
URL: http://www.metrobloggen.se/ANIMAL
Postat av: Belly

Fy fan vad jag hatar kommentarer av detta slag!!! hur kan man vara så elak mot en annan människa, vad vinner man på det?! FAAAAAAN vad irriterad jag blir....

2008-08-05 @ 20:18:52
URL: http://evasriddle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är den fagraste som finns! Du är min bästavän och jag gillar dej oavsett om du är ful eller ej. Du är snygg! Bry dig inte om vad folk komenterar om sånt! Bättre att du mår BRA! Jag gillar dig för den du är! Du är söt och vacker det tycker jag, det säger jag inte för att vara snäll det säger jag för att jag tycker det! Miss U! Älskar dig, kompis! Kramopuss Anki!

2008-08-06 @ 00:17:13
Postat av: Mariell

Tänk... jag är tjock, har alltid varit det, jag är inte snyggast i Sundsvall direkt, men jag har sånt självförtroende ändå. Då blire lättare!! Skit i utseendet för en stund, skaffa lite självförtroende. Allt hänger på det ;) Killar tycker om det, dras till en som... jag vet inte :P

2008-09-07 @ 16:31:14

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback