Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Va fan

Syrran nyss här, innan hon gick så var det nån som plingade på dörren, men jag hann inte dit så jag vet inte vem de var,, men va fan va arg jag  blir, måste folk plinga på dörren vid den här tiden? Det räcker väl med att knacka!
Hugo somnade ca19.30 och vart såklart livrädd och nu vägrar han sluta skrika.
Folk har ingen respekt alls, vi har barn och dom borde veta att Hugo kanske sover vid 20.


Och DU, jag visste att du skulle ta åt dig, men det handlade inte om dig ens!
Så du har ingen anledning att bli sur eller arg eller nåt.
Fick nyss sms av dig, men när jag skrev att det inte handlade om dig då svarade du inte ens, så tji fick du.
Jag skiter i ditt liv, jag vet ingenting om vad du har för dig, så varför skulle jag då ens yttra mig?..
Det jag yttrade mig om handlade om en kompis i Gbg som jag pratar ofta med, så hon vet jag saker om, därför yttrar jag mig om det.
Och när jag skriver saker i min blogg så är det mina åsikter, och det handlar kanske inte om en specifik person, utan i allmänhet. Jag lämnar aldrig ut nån, jag skriver inte namn.
Så du behöver inte ta åt dig av allt, inte många bryr sig om ditt liv, så sluta tro att du är värsta kändisen som alla vill veta saker om.





Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback