Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

God morgon

Lördag idag, en vecka sen det var Lördag,, haft fullt upp hela veckan så den har bara svischat förbi.

Idag fyller Marlene´s Lias 1 år! GRATTIS FRÅN OSS!! Ge han en puss & en kram! :)


Här hemma ska vi fortsätta städa,, när jag gjorde rent badkaret igår sträckte jag ryggen, så jag kunde knappt gå efteråt hehe,, så jag tog det lugnt hela kvällen,,
så idag lär jag försöka städa klart det sista..

Jag är nervös över Ludde, han vart ju bättre, men nu vet jag inte om han är sämre igen? är så svårt att veta.
Han är jättekelig och så som vanligt, men han sover så mycket..
Ska väl ringa veterinären, men nu är det ju helg..

Det ska ALLTID vara nåt som förstör, alltid ska man få må dåligt över nånting. SUCK.

Ludde är min första alldeles egna katt, han betyder jättemycket för mig.
Om nåt händer med han så blir jag såklart jätteledsen.
Eftersom jag har vuxit upp med många katter runt omkring mig så skulle jag nu inte kunna leva utan katter,
jag älskar dom söta missarna.

Jag hoppas på ett "mirakel",, att Ludde börjar må bra igen av sig själv, för jag hatar att åka till veterinären..

Jaja,, hej hej

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: Mmm, ja, verkligen =)

2008-12-27 @ 10:47:35
URL: http://saara.blogg.se/
Postat av: Helen

UPPDATTING lite iaf:) puss

2008-12-27 @ 17:35:19
URL: http://zzirrop.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback