Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Haha nice

Jag vet att kvalitén är världskass på videon och bilderna :P men shit the same.

Igår när Hugo fick lunch så fick han djungeldessert till efterrätt, det var lite surt tror jag, han gjorde jätteroliga miner, fick inte det på bild/film tyvärr. :P

Här är iallafall från igår:
 

Sen idag så fick han det här:

 Men det gick inge bra alls haha, först var det lite stora bitar, så jag mosade det, men inte vart det bättre för det. Då hände detta (varning för lite småäckliga grejer hehe) :





Sen gav jag upp och slängde köttbullarna & grönsakerna, så då fick han det här istället:


Men det var inte populärt det heller,, vet inte varför han krånglade så idag. :P
Sen struntade jag i det också, då fick han mer djungeldessert, och jag fick i han sånt iallafall..
Det är rart med matvägrande barn. ; )

Kommentarer
Postat av: marre

haha jaså? Det är typ en av dom bästa filmerna jag sett:)

2008-07-02 @ 13:36:04
URL: http://marrree.blogg.se/
Postat av: marlene

pasta med ostsås e lias helt galen i om jag såg rätt:P så krångligt å mata dom ibland:P bara kräks å sånt fastän dom ätit saken förut:P men dom e allt bra charmiga=) puss

2008-07-02 @ 14:31:26
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback