Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Mom

Mamma har nyss varit här med lite grejer, så nu ska jag hitta nåt bra ställe att ha min ljuslykta på. :)

Lyssnar på musik, åå vad vissa låtar påminner om tiden då vi bodde på klockarhagen!
Det var så kul där, ett tag iaf. :)
Så roliga fester, så mycket folk man umgicks med då. Saknar det faktiskt.
Gud va mina grannar fick stå ut med mycket, hihi. Fast ioförsig så var inte vissa grannar ett dugg tysta dom heller så ;)
Men ett sånt där partyliv är bara kul ett tag, sen måste man mogna till och få lite mer ordning på sig själv.

Så när jag vart gravid så försvann många "vänner",, man vart osocial, och hade lite tråkigt..
Men det är ju så när man blir vuxen, man kan inte umgås och flänga runt som man gjorde innan.
Så att jag blev gravid var bara positivt ändå. :D
Fast jag saknar faktiskt inte allt negativt, illamåendet, spyor till 6e månaden, ischas, foglossningar i massor, trött, konstig i huvudet m.m. Fast dom säger ju att om man mår sådär illa och spyr, så mår barnet bra. :)

Sen när man skulle föda, det var inte alls så hemskt tyckte jag. Jag tål smärta ganska bra, fick inte bedövning alls förräns jag var öppen 8cm, då fick jag lustgas, och det tog jättebra på mig.
Vi åkte in runt 6 på morgonen, Hugo kom ut 15.02, efter 12 minuters krystningsarbete.
Fast jag låg ju hemma med värkar sen dagen innan vid 16 tiden..

Men det gör jag gärna om. :) Fast inte än på ett tag hehe.

Alla barnmorskor sa att jag är som gjord att föda barn, lite roligt. :)

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback