Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Olof

Just ja, idag har Olof namnsdag.
Alltså 2 av mina bröder och pappa.. Olof Anders, Olof Andreas och Bengt Olof (tror jag haha)
 
Men jag tänker bara gratulera Adde,, ( Olof Andreas ).

Pappa kommer gnälla, det vet jag.
Förra året vart han skitsur när jag inte sa grattis på namnsdagen. Han är 49 och beter sig som en 10 åring..
Det var liksom värsta grejen.
Dom brukar ha tårta och presenter när dom har namnsdag, jag tycker inte att man behöver fira det,,
Förra året vad det som sagt värsta grejen när dom hade namnsdag, men när jag hade namnsdag (katarina) i typ
november eller när de är, då sa INGEN grattis.
Då känns det ju som att "varför ska jag komma ihåg dom"...


Nej nu ska jag gå, pusspuss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback