Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ljuvlig doft!


Måste tipsa om denna,, den luktar såå gott! Liljekonvalj eller vad det heter hehe,,
Jag har blivit tokig i goda dofter av alla slag, jag kan stå och lukta på nåt jättelänge och bara njuta, älskar vissa dofter! Såhär har jag inte varit förut  :S



Ja just ja, skrev lite med Emma T idag, hon kommer nog hit på Torsdag! Ska bli jättekul! Vi har inte setts sen,, hmm tror om det var 19 Jan när vi döpte Hugo? Var det så längesen? Mitt minne är ju, som ni vet, bra men kort. :P

Hon har ju bott & pluggat i Uppsala, nu i sommar ska hon bo hos sin pojkvän i Ludvika, annars så bor hon i Falun. :P

Hur som helst så ska det bli jättekul att träffas igen! :)

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback