Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Skönt

Det är skönt ute, lite varmt, men det blåser så det fläktar. :)
Har varit på Ica Maxi, köpte lite smågrejs, sen in på willys.
Nu sitter jag här och glor, Hugo sover, Ronny åkte till Färnäs till sin jävla bil som han fixar med. :P

Usch jag lade mig 22 igår, men lyckades inte somna förräns vid 1,, sen vaknade Hugo 5 och fick välling, sen kunde jag inte somna om på nån timme, så jag fick sova 7-8 igen,, sammanlagt ca 5 timmar..
men jag hoppas att Ronny inte blir borta så länge så jag kan få sova en stund sen om jag blir trött..

Vad ska man hitta på nu då? Alla håller säkert på att fixa inför ikväll, men jag har inget att fixa eftersom vi bara ska va hemma & glo som vanligt.. : /

Nej nu ska jag käka en banan.
Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback