Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

moahaha

Nu är datorn min igen ;) jävla datanörd man är ibland haha.

Har sovit lite på eftermiddagen, låg i sängen å skickade sms, sen poff så sov jag. :)

Men jag är trött nu ändå, hoppas jag kan somna ikväll.

Imorgon ska jag gå ner till stan, shoppa lite, fika me mammsen, sen till matekonomen å ta ut mitt jotexpaket! :D Kommer inte riktigt ihåg vad jag beställde. :P

Har inte hunnit/orkat fixa nån tävling idag, men imorgon ska jag! Ska hitta nåt riktigt roligt å tävla ut. ;) Så titta in igen imorgon!

Just nu är det 2 1/2 men på tv, så kung!

image94


Kommentarer
Postat av: Ida

Borta bra men hemma bäst :)

2008-03-24 @ 22:00:29
URL: http://drinkitup.blogg.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback