Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hatthylla

Jag gick och lade mig igen, fick sova typ 1 1/2 timme. Det behövdes. Nu mår jag lite bättre.
Men näsan rinner lika mycket. :P
Ronny var så snäll och gick ut med Svipp, tack älskling!
Har pratat med mamma, familjen är ju på folkrace, mina bröder Mattias & Andreas fick åka i samma heat, fan det skulle jag vela sett. :P Men men, Mattias kom 2a och Adde 4a i det heatet. Lillebror slog storebror, Men vi får väl se hur det urartar sig innan det är slut. :P Heter det urarta? Haha..

Hon tyckte jag skulle köpa blutsaft och dricka, är tydligen alla vitaminer & mineraler i det, syrran drack sånt när hon tappade ögonfransar och det hjälpte. Dom växte ut jättefort igen. Usch va hemskt och tappa ögonfransarna, jag skulle låsa in mig i ett rum och inte visa mig för nån, jag visar mig bara för Ronny & mamma utan mascara haha.
Tog nåt år innan jag våga visa mig helt utan smink för Ronny. Hur man är alltså. :P
Är det nån som har prövat blutsaft? Är det äckligt? Blir man pigg av det?






Och nu har Ronny hjälpt mig att skruva ner hatthyllan i hallen, våran hatthylla är fan lång, den är som 2 normala typ.
Den vill jag ta bort, och sätta upp en snygg, kortare.
Men vart kan man köpa såna, förutom typ Ikea? Har inga planer på att åka till Ikea just nu..


Kommentarer
Postat av: marlene

blutsaften smakar typ järn. har tagit sånt förr:) men det e ganska dyrt vill jag minnas. men det funkar:) puss

2008-05-24 @ 12:59:36
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: EMMAT

Man säger arta när det är något positivt, annars urartar det, när det är något negativt =)



Har ingen aning om saften. Är det som vanlig saft som man blandar ut med vatten eller heter det bara så? =)Usch vad hemskt med ögonfransarna! Varför blev det så? Vad berodde det på lixom?



Saaknar! Kanske hälsar på dig om ¨någon vecka, eller jag hoppas jag kan och hinner det. Kraaam!

2008-05-26 @ 02:29:24

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback