Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ljusparty

Idag ska jag på ljusparty hos Marlene, imorgon hos Marit. :P
Lite trist när det blir så nära inpå, man kan ju inte handla så mycket då liksom.. Men men :P
Hade vi inte behövt köpa tvättmaskinen hade jag kunna köpt massor, men nu har jag inte råd me nå mycket alls. :(

Jäklar vilket fint väder det är ute! Var nyss ute en sväng, åå på Kappahl kostar alla byxor 199 kr, fan att jag inte har råd, eller jag kanske har råd, men jag vet inte om jag vill, fast jag behöver ju byxor. Vilket problem va. :P

Snart ska älsklingen åka och jobba, han är så duktig! :)

Och svärmor ringde, hon vill ha Hugo imorgon tills på Torsdag. Vad ska jag hitta på då då?
Kommer ju inte ha nåt kul att göra. :P
Förutom att gå på ljusparty hos Marit då..

Får väl passa på att städa ur lite lådor och rensa lite papper å sånt skit, allt för att fördriva tiden.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback