Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Nytt

Den här nya plattformsgrejen på bloggen är ju inte så annorlunda än det förra.. På endel lät det som att det var nåt helt nytt. Jaja.

Har varit & handlat lite nu, svärmor skulle köpa mat åt Hugo, bra de, det kostar ju endel. Usch den här månaden är det då verkligen kasst med pengar, jag shoppade nog lite för mycket när vi fick pengar. :P
Dumma Nina :P Men det löser sig alltid, och nästa gång vi får pengar så ska jag inte handla nåt typ :P
Men jag fick ju faktiskt lov att köpa nya skor, mina andra höll ju hela sulan på att lossna på haha. Och dom kostade bara 229 ändå,,
Men det är mycket pengar när man inte har nå pengar :P
Jag önskar att jag hade rika föräldrar, som vissa andra har, mina föräldrar har ju nada.
Men men, mamma gör allt hon kan fast hon är sjuk, medans pappa bara är lat och egoistisk.
Ska diska lite snart , sen se på film. Ronny är med Martin nånstans och fixar hans bil.

Hugo sitter i gåstolen, men han börjar gnälla, så nu tror jag han är tröttis.
Ska ta upp han och ge han en puss :)

Kommentarer
Postat av: marlene

ja dessa pengar, usch å fy. men när man e uppväxt med lite pengar så tror jag faktiskt att man uppskattar dom mer när man väl får pengar än vad rikare människor gör. man blir inte lyckligare av pengar men dom underlättar en jävla massa:P puss

2008-05-02 @ 15:57:17
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback