Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Våldtäkter

Alltså det är sjukt hur folk kan hålla på. Jag känner 2 st som båda 2 har blivit våldtagna den senaste månaden.
Jävla kåta killar, dom tänker verkligen med kuken, helt hjärndöda liksom. Jag hatar verkligen våldtäktsmän!!
Har 2 till kompisar som är systrar och båda har blivit våldtagna flera gånger, det är verkligen fel människor som råkar ut för sånt. Såna snälla goa oskyldiga tjejer som råkar ut för idioter. Usch.



Har iaf handlat med mamma & syrran nu, lite mat åt Hugo, mat åt mig & Ronny, åt katterna å lite smågrejer.
Fyllt på mobilen också. :) Så nu kan jag smsa igen, jag tycker det är skitkul med sms. :)

Snart ska Hugo få sin kvällsmat, sen ska han sussa.

Jag ska titta på tv tills Ronny kommer hem vid 23, sen ska jag också sova.

Nu på kvällen är det sol ute, härligt. :)

Kommentarer
Postat av: jessiie

håller med dig.

våldtäkter är hemskt!

2008-05-12 @ 20:33:50
URL: http://[email protected]
Postat av: marlene

dom borde plåga ihjäl våldtäckts män. dom har nå allvarligt fel i skallen. puss

2008-05-13 @ 08:25:34
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback