Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

260 km/tim & Svipp

Hej hej,
har fixat lite här hemma som vanligt, sytt lite gardiner & sånt.
Och så har vi varit dumma mot Hugo,
vi satt på en spärr på kastrullskåpet :P
Så nu kan han inte dra ut alla kastruller och lock och sprida ut dom över hela lägenheten nåt mer. :P
Min lilla busunge. ♥

Är ju så jobbigt när han kletar ner dom och så, det blir så mycket disk hela tiden hehe.

Såg en snutt på Discovery Channel, dom åkte med nån racebil i 292 km/timmen,,
Usch jag kommer ihåg för typ 3-4 år sedan,
då åkte jag med en kompis & då åkte vi i 260 km / tim på krokiga Malungsvägen.
Jävla BMW tönt.
Då kan jag lova er att jag var rädd, tänk om nåt hade hänt,
jag hade ju garanterat inte setat här idag då.

Jag hatar folk som kör som idioter,
om dom åker ensamma är väl en sak, men när dom har folk med i bilen så borde man ju använda förnuftet lite,
eller hur?..
Jaja, tur att det gick bra då iaf.



Har pratat med mamma idag också,
Svipp är dålig. :(
Jag fick världens klump i magen, jag känner på mig att det är slutet för han.
Han är ju snart 15 år så det är ju dags..
*snyft*
Vår lilla Svipp, hela familjens maskot.
Världens snällaste vovve, så gosig, så mänsklig.
Ibland kan man tro att han är en liten människa hihi, han gör så speciella grejer. :)
Usch vad jag kommer sakna dig!
Älskar dig Svippen ♥




Kommentarer
Postat av: Helen

sv: ja men ja har fått betala alla;(

2008-11-06 @ 17:49:11
URL: http://zzirrop.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback