Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ensam mamma söker..

.. är slut, snyft, vad ska jag då se på söndagar? Nu kommer Söndagar va lite tråkiga som förr hehe.

Fy satan va de blåser ute, det låter så iaf, jag har inte varit ut nåt än..
man kan tro att fönstren ska blåsa in snart :S
Var lite nervös när Ronny skulle åka imorse, han åker ju moped / vespa..
Ingen av oss har körkort och det går ingen buss dom tiderna som han börjar & slutar när han jobbar skift, så då åker han moped, hehe. :P
Men jag var nervös över att han ska ramla eller nåt hehe.

Idag ska jag rensa igenom lite räkningar & fixa det så det bara är att betala imorgon.
Och så måste jag skicka in en till omgång med foton som ska framkallas,
I veckan beställde jag 2 st typ kollage med massa foton på Hugo från Extrafilm,
och då fick jag en rabattkupong på 25% på nästa beställning, så då ska jag passa på att framkalla massa foton.

Vi skulle ju kanske till Borlänge imorgon och shoppa dom sista julklapparna och in på Biltema,,
men vi får se, vi kanske gör det i mitten av december istället,
mamma ville också handla, och isåfall åker vi när hon fått lön typ 15-16 december.
Min familj (förutom jag & Adde) ska till Tyskland den 7 dec, tror jag det var, på nån julshopping som är där.
så hon har inte råd att åka nu.
Men det är helt okej för mig om vi väntar :)

Nu ska jag busa med Hugo :)
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Helen

SV: Nää man vet aldrig en man kan juh hoppas att dom lever lyckliga iaf:)

2008-11-24 @ 11:30:54
URL: http://zzirrop.blogg.se/
Postat av: Emilie

nu har dom retat mina hinnor med :D hur lång tid tog de för dig innan de satt igång? kraam

2008-11-24 @ 15:03:45
URL: http://emiliefredrikson.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback