Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lördag

usch va dimmigt & kallt det är idag, varmt ute men kallt i lägenheten, i sovrummet känns det som om ett fönster är öppet.. men elemtet är inte ens igång där inne haha, så vi får skylla oss själva.

Fan va underbart det är att få sova bättre,
tack & lov att vi flyttade!
Hugo vaknar mellan 7.30-8.30,, ibland 9 också.
Så skönt.
Man känner sig som en människa igen.
Förut vaknade han ju typ 6-7..
Så det märks att han också sover bättre nu när han har eget rum. :)

Idag ska jag tvätta massor, är tydligen billigare el på helgen så..

Blir då inge alkohol på ett tag, fy fan va bakis jag var efter lördagen, fast jag vart sjuk mitt i allt också så det var inge kul :P
Först i torsdags mådde jag bra igen. :P

Nej nu ska Hugo få en macka, Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback