Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Och..

..Och eftersom jag inte nämner nå namn här så borde ju inte vissa ta åt sig.
Har jag problem med nåt, så pratar jag med den personen om det.

Man tjafsar i alla relationer,  vänskap, familjen, sambo, son/dotter..
Rensar man inte luften så är nåt fel.

Jag kanske skriver om saker här, men jag drar inte precis varenda människa över samma kam bara för att jag skrivit ordet alla..
Men om jag inte har pratat med er, så behöver ni inte ta åt er heller.
För då borde ni veta lite hur det ligger till ändå.

Men det är ju så, om man skriver sånt här, och nån tar åt sig, då kanske den tar åt sig pga av att den har gjort nåt fel.
När folk blir nervösa så märks det ju på en gång.


Men vad vet jag.. :S

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback