Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Oj då

Tittar på Du är vad du äter,,
Hon sa att snabba kolhydrater (pasta osv) + stress är inte bra.
När man är stressad så frigörs nåt ämne i kroppen som typ gör så att allt fett fastnar,,
det visste jag inte.

Inte bra, när jag är stressad så orkar jag inte göra nåt annat än typ pasta & sånt skit,
så är det därför jag aldrig går ner i vikt som jag borde göra med tanke på hur mycket jag rör på mig?..

Men va fan ska man äta då som går snabbt?
Vi har inte nyttigheter jämt hemma och ibland hinner man verkligen inte handla.

Visst jag kan äta sallad, men Ronny äter inte grönsaker så då blir det dubbel mat och det har vi inte råd med..
hmm.

*Nina funderar*


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback