Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Stress

Fan.
Jag somnade ca 10, Hugo också. Jag vaknade när Ronny åkte. Men sen somnade jag om och vaknade 12.30,
alldeles för sent. Inte en chans att jag ska hinna duscha, ge Hugo mat, ge mig själv mat, sminka mig & allt på 30 min..
Så min snälla mamma hämtar mig när jag är klar.
Mora strand stänger 16.00 idag så det är lugnt. :)

Tur att jag har mamma hehe, det är väl såna här tillfällen det är bra om man har körkort..
Men dom tillfällena händer så sällan så jag känner inget behov av att ha körkort..
Och vad man har sett på vissa människor så blir dom såå mycket latare när dom kan åka bil istället för att gå dit man ska :P
Nej jag håller mig till mina promenader! :)

Och svar på din kommentar Helen,
Nej jag tänker inte åka buss.
Jag åker inte buss helt enkelt haha. Nej då men jag har inte åkt buss på flera år pga sociala fobin,
att åka buss är ett helvete för mig..

Jag har tänkt försöka snart igen, men när det känns rätt.
Annars  blir det fel inom mig och då får jag panik. :P
Det är svårt att förklara för dom som inte har social fobi själv..
Det är inte många som förstår..

Jaja..
Puss

Kommentarer
Postat av: Marie [Williams Mamma ♥]

tack =)

2008-09-03 @ 13:15:45
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Rosie

Vad fin den nya designen blev gumman. Det är bara det att kommentarerna inte syns. O.o Men det är är jättefint gjort. :)

Jag vet hur det är med socialfobi.. Det känns som att jag börjar utveckla något i den stilen. >.< pga allt folk jävla folk här i huvudstaden! >.<

Saknar dig Nina! <3

2008-09-04 @ 01:03:55
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback