Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Beeebis =)

Har nyss varit på bb och hälsat på Linda & Rasmus & lilla Elias :)
Gud så söt, och liten!!
Alla bebisar är ju inte sådär riktigt söta när dom föds, men endel är skitgulliga och
Elias är verkligen det :)

Tänk när Hugo var sådär liten, det var ett tag sen :P

Åh det är så skönt väder ute! Har såna sommarkänslor :D
Man blir så glad när det är sånt här väder!



Föresten, har ju inte brytt mig om bloggen så mycket på ett tag, så jag hade råkat missa en kommentar.
Från min granne Jonas. :)
Om du läser detta, så störs vi inte så mycket när du har fest,, dom andra grannarna låter mer, smäller i dörrar, hög musik, prat utanför å sådär..
det enda man hör från dig är musik då och då så det är ingen fara. :)
Hehe.



Nu ska jag hänga lite tvätt.
Puss & hej

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback