Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Skooor!

Ah jag älskar att surfa runt och titta på skor! :D
Inte ofta jag är på nätet nu för tiden men när jag är det så vill jag gärna titta på shopping. :)
Uash jag har nog ett litet shoppingberoende tror jag, inte bra.

Alltid är det nånting,, deprissioner, social fobi, tvångstankar, alkoholist, beroende av shopping osv..
varför?.. När jag gick på BUP när jag var ungre så sa hon jag hade då (en av alla 20 psykologer jag haft,,)
att allt som hänt i ens liv & alla känslor man har & sådär, det yttrar sig på olika sätt..
dom måste liksom ut, och då blir man antingen deprimerad som fan, tvångstankar, social fobi osv..
Mitt liv innan jag fick Hugo har ju bara varit värdelöst, allt skit överväger allt annat..
folk förstår inte ens hur jävligt jag har haft det,, bara den som varit med om samma förstår..
men jag menar, nu mår jag ju rätt bra, väldigt bra om man jämför med då.

Så då borde inte jag ha problem med att känslorna måste ut å så,..
jag kan prata nu, jag håller inte käften längre.
Och jag har Hugo, det gör livet helt underbart att leva,
och Ronny har gjort en stor del i att det blivit bra, han är liksom den enda i mitt liv som jag ser som en trygghet,
han är min självfrände liksom.
Men jag har ett jäkla beroende ibland att få köpa nåt,
bara det är en mjölk så blir mina nerver lugna igen..
men man kan ju aldrig köpa bara en mjölk, jag är proffs på att impulshandla..
Så därför går det åt en jävla massa pengar ibland..
suck. :P
Men jag jobbar på att bli bättre! :)


Så nu var jag in på Brandos.se och såg lite godbitar. :)
Utan att beställa!! *tummen upp för mig*


I love this!
:) Men dom kosta över tusenlappen och SOM TUR ÄR så faller jag ALDRIG för
frestelsen att köpa så pass dyra grejer.


Dom var lite söta,, men den där rosettgrejen där fram hade jag nog inte velat
ha där om jag hade köpt dom..
men dom kostade typ 5540 kr så jag klarar mig utan dom :P

Nu har jag lättat mitt hjärta lite. :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag minns BUP. De suger... Fan, vad man var till olika ställen... Jag är däremot jävligt glad idag att jag blev placerad och fick ett liv istället för ett jävla packarliv.

2009-04-25 @ 23:18:12
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Rosie

Haha, det där med impulsköp vet man mycket om. haha. :p



Saknar dig.

2009-04-26 @ 02:44:24
URL: http://roosiee.blogg.se/
Postat av: helen

Ja e åxå så. Handla handla handla. Men de e tur man e fattig ganska ofta. Fan du ja å marlene skulle dragit t borlänge någon gång, utan våra sötnosar å bara roat oss i nyktert tillstånd:) Hihi.. Hoppas allt e bra annars? Här e de väl bra,men mycket tankar som snurrar runt i min lilla hjärna=)haha.puss

2009-04-26 @ 09:24:27
URL: http://helenlindh.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback