Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=)

Helluuu..
har inte orkat sitta vid datorn idag,, varit lite bakis och har myst framför tvn i sovrummet istället. :)
Igår var det iallafall jättetrevligt!
Jag, Ammie & syrran lyssnade på Arvingarna, gamla goda låtar som man älskade när man var yngre haha,
gud va kär jag var i Casper när jag tyckte om dom, då var jag väl typ 12 kanske haha.
Jag kommer ihåg en gång när pappa jobbade på Pripps och vi åkte lastbil till Malung, det var dansbandsveckan där
och Arvingarna skulle spela på kvällen,
jag var sååå sur att jag inte var där på kvällen :P
Måste nog leta fram lite gamla skivor och få fler flashbacks :)

Ronny & Hugo har varit ute hela dagen, i Färnäs osv..
Hugo hade haft så kul & lekt med kusin Liam :)
Synd att dom ses så sällan..
Han somnade ganska fort kan jag lova :)
Ska bli skönt att han börjar på dagis igen faktiskt, på Tisdag är det.
Så han får leka med sina kompisar igen, bli trött på ett annat sätt, och att vi får igång
rutinerna igen.
Ska bli lite kul att plugga också.

Nej nu ska jag se på film..
Tack för igår flickor & pojkar!! :)

Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback