Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

:...

Svar till Maria, ja han går på rödmyrens dagis.
:)


Jag har precis skickat in Uppdrag 1 till läraren,,
och jag skulle spela in ett SPEAK , men jävla micen funkar ju inte.
Så jag hoppas dom förstår så jag kan skicka in imorgon istället, lär väl gå och köpa en ny.
Det ska finnas en mic i datorn, men jag vet inte hur man får igång drivrutinerna till den..
Imorgon ska jag städa och färga håret..
det behövs!
Efter alla dessa dagar med plugg hela dagarna så ser det verkligen ut som fan här.
Känner att jag behöver koppla av lite,, hoppas det blir lite fest på fredag,
så jag kan släppa allt och bara ta de lugnt, dricka lite gott och umgås..
vila hjärnan haha.
Kanske skulle ha gjort lite god middag när syrran ska "bo" här?
Jag vägrar sova ensam, är så jäkla nojjig att va ensam på nätterna..
Tur att jag har systeryster som ställer upp :)

Kommentarer
Postat av: simone

Vilken snäll syster du har! :)

2009-08-25 @ 17:55:44
URL: http://fattybom.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback