Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

God morgon!

Söndag idag,, det känns lite konstigt..
i fredags kändes det som söndag, igår måndag osv.. är nog för att jag var ut och festade i torsdags,
är ju inget jag brukar göra annars direkt :P

Hugo vaknade inatt och skrek hysteriskt igen,,
han äter lite mer nu så jag tror han kommit in i en hunger period,
han verkar ha perioder då han inte äter mycket alls, och perioder då han äter lite mer.
Han kanske växer mer en period?
Han är ju inte undernärd eller för smal så han kan ju inte må dåligt iaf.
Kanske skulle ha pratat med BVC?
Vi har ju inte varit dit sen typ april eller när det var, på Hugos 1 1/2 års kontroll.
Det är inte lätt att vara förälder, man har så mycket tankar hela tiden & är orolig över inget osv.
Men allt underbart väger upp det, VERKLIGEN :)

Vi vaknade iaf tidigt idag, 7.30..
tur att jag inte var ut igår :P
Men fick inte så mycket sömn ändå..
men det är ändå bra för då är vi båda trötta och kan sova tidigt ikväll,
imorgon börjar ju Ronny jobba kl 7 igen också..

Nej nu ska jag sätta igång en tvätt.
Puss.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback