Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hihi

Såg nu att pengarna kommer in på måndag,,
men hur menar dom att man ska börja plugga en vecka innan om man inte får pengarna så man kan köpa böckerna?
Första uppdraget ska va inne på tisdag, så jag kommer ha en halv dag att göra allt..
men men det lär väl lösa sig, allt löser sig på nåt sätt.

Skönt med Fredag iaf!
Fast veckan har varit rätt soft ändå,
trodde det skulle bli jobbigt att gå upp innan 8 varje morgon,
Hugo sover ju 19-09 typ annars så man har blivit bortskämd..
men det har gått bra, jag kommer upp & Hugo vaknar själv kl 8.
Är skönt att ha kommit in i rutinerna igen.

Nu ska jag städa igen,, sen duscha,, sen är det nästan dags att hämta min goseprupp :)

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback