Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Yes.

Grattis alla KARIN på namnsdagen!
Även jag, mamma, Maria m.fl :)
Jag heter ju Karin Katarina..

Undrar om det är idag som morfar fyller år?
Jag har lite för dålig koll på det . :(

Vi kom nyss hem från en långpromenad runt lite överallt i noret,,
är sol och varmt så det var jätteskönt :)
På vägen hem var vi ner på leksaksaffären och tittade,
dom har stängt, men leksakstraktorerna och sånt står ju utanför där..
så vi kikade lite.
Funderar på vad man ska ge till Hugo när han fyller år.

Nu ska jag kolla facebook,, kanske skulle ha läst lite bloggar också, var väl 2 veckor sen sist :P
Fy skäms på mig :P

Hej hej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis på namnsdagen =) Kram Anki

2009-08-02 @ 22:25:56

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback