Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=.

Tack för era kommentarer, nu är det lite bättre iaf..
Ronny kom hem från jobbet, är säkrast så.
All sjukvård har så jäkla dåliga telefontider,
mvc har ju bara tid till 10, så jag ringde gyn och dom skulle ringa upp 13.30, men inte fan ringde dom heller.
Man kan ju verkligen inte lita på att man ska få nån hjälp av sjukvården så man får väl helt enkelt klara sig själv.
Jag har verkligen inte tid för nåt sånt här,
idag har jag kunnat ta de lite lugnt iaf, men imorrn ska Hugo få andra vaccinet, sen ska vi till Falun och blir där hela dagen, sen på onsdag är det fullt upp, sen julafton osv..
Dålig tid att må dåligt på måste jag säga.

Men så länge jag inte blöder så känns det okej, blöder jag så kommer jag bli livrädd.
Då åker jag in på en gång.

Ibland blir det bara FÖR MYCKET, man vet inte hur man ska göra och man kan inte tänka klart..

Men jag hoppas det inte blir värre, utan bättre.
Lite småirriterande att vissa säger att det är såhär i början av en graviditet,
det behöver inte alls vara så. Det kan bero på hundra olika saker..
men så är det alltid, när man är sjuk och råkar va gravid samtidigt så är det alltid graviditeten det skylls på.
När jag gick med Hugo var det inte ens i närheten av detta.
Jag får i mig vätska och socker, jag äter fast jag spyr, så jag inte ska behöva bli inlagd på nåt hemskt sjukhus.
Vatten är det bästa jag vet, dricker flera liter om dagen så jag är då inte uttorkad.

Jaja,,
nu ska jag kolla lite på religionskunskapen,,
tjingeling.



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback