Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Jobbigt =(

Idag är ingen bra dag..
Inatt fick jag lov att gå upp och spy, det har inte hänt förr under denna graviditet.
Idag mår jag jättekonstigt, jag orkar ingenting, gick från v-rummet till köket och drack vatten och jag vart svimfärdig bara av det.
Jag har iaf fått i mig macka, mjölk & blåbärssoppa..
Man blir så rädd,, man känner sig så hjälplös..
jävla barnmorskorna har bara telefon tid till kl 10.
Vad ska man göra? Åka till akuten? Där lär man väl inte få nån hjälp iaf.
Alltså fan jag orkar inte.

Jag vet inte vad jag ska göra.. tänk om nåt är fel, på mig eller fostret?
Varför mår jag såhär dåligt?
Det är låångt ifrån hur jag mådde när jag var gravid med Hugo,
är det normal att må såhär?
Jag känner mig nästan svimfärdig bara jag sitter ner..

Vet inte om jag ska be Ronny åka hem från jobbet, tänk om jag svimmar här hemma och Hugo blir livrädd och jag inte vaknar igen?
Haha man blir så nojjig, men fan jag är helt slut.

Jag bara gråter och gråter, jag gråter fan aldrig annars men nu går det inte att stoppa.

Usch jag vet ingenting.

Hur ska jag orka med den här veckan?

Vi får väl se hur allt blir..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är normalt o må så, många gör det tyvärr försök att vila lite & få i dig lite sött o dricka så brukar man tillslut piggna till .

2009-12-21 @ 13:09:35
Postat av: Linda L

Hej, du kan ringa sjukvårdsupplysning så kan dom säga vad du ska göra. Sen kan dom också ge dig en tid dit dom tycker du ska åka. Tycker du ska göra det. Men det behöver inte vara någon fara. Men hellre kolla en gång för mycket än en gång för lite. Hoppas du mår bättre snart. kram

2009-12-21 @ 13:17:30
URL: http://lindasvardagsliv.blogg.se/
Postat av: marlene

men usch att du ska må så dåligt:( ring vc annars då? men där får man väl ingen hjälp heller, du måste juh få i dig vätska å näring iallafall, för annars mår juh både du å bäbben dåligt. jag hoppas det ordnar sig gummsan. ring hem ronny du=) du behöver pyssla om dig själv lite så kan han ta hand om hemmet å hugo. kramar till dig

2009-12-21 @ 13:39:39
URL: http://liasmamma.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback