Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lovely.

God morgon!
Söndag idag, 4:e advent, 4 dagar kvar till julafton, och mamma fyller 50 :)
Tycker det är så synd om dom som fyller år precis vid julafton, dålig planering av föräldrarna ;)
Haha nej då!

Gårdagen var jättelyckad! Iallafall när vi var där, vi åkte hem vid 22, sen vet jag inte hur det gick, förhoppningsvis gick det bra & alla var glada, men man vet aldrig,, det är väl på slutet av en fest som det kan spåra ur..
Jag ska ringa och kolla läget senare. :)

Det var trevligt, god mat, jag fick i mig lite grönsaker & en köttbit, och en baugettebit.
Sen var det efterrätt, nå äpplen i ugn med sås, helt okej, lite för sliskigt för mig men jag smakade iaf :)

Sen fick vi åka med morfar & min morbror Ivan hem, dom skulle hem till Falun så det passade bra.
Lilla mormor blev dyngförkyld natten till igår så hon orkade tyvärr inte vara med, men det förstår man ju. Vi ska ändå dit på Tisdag och hälsa på :)
Morfar vart full haha, första gången jag har sett han full, oj vad han pratade :)
Roligt att se haha.

Har massor av bilder men jag orkar inte lägga ut dom nu.
Kanske sen :)

Hej så länge, nu ska jag mysa med Hugo som sitter bredvid mig i soffan under täcket :)

Kommentarer
Postat av: Marit

Synd att du inte var inne på msn då! :P.. Men men.. Hur är de då? Vilken vecka har du kommit in i?

Kramar

2009-12-20 @ 10:47:22
URL: http://marithansson.blogg.se/
Postat av: frida

jasså ja men då är det kanske bara att acceptera att han inte sover vissa dagar. Håkans syster som kommer är allergisk mot allt..tom damm och då är det viktigt att städa noggrant ;)

2009-12-20 @ 13:17:04
URL: http://frudernmar.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback