Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Myys :)

Julen 2009 har varit jättebra, massa mys med familjerna och Hugo har haft så roligt :)
Vi alla 3 har fått så fina saker!
Jag tycker inte om att få saker, jag är mer en sån som ger än som vill få.
Men jag är såklart jätte tacksam för allt vi har fått :)

Det var jättekul att få se lille David (Kerstins systerson) också, jag har bara sett han på kort förut.
Han var så söt :) Hugo tyckte att David fick roligare leksaker än han själv haha,
men så är det ofta med barn ;)
När vi väl kom hem så tyckte han om sina saker som han fått :)


Jag längtar tills bebisen kommer, dom är så gosiga när dom är mellan nyfödd - 1 år, sen är det så mycket fart i dom så dom inte är gosiga på samma sätt. Såklart att dom är gosiga, men det blir väldigt annorlunda mellan 1-2 år. Dom blir så annorlunda, så kloka, så självständiga,
man känner verkligen av hur det är att vara förälder när dom blir lite större än bebisåldern. :)
Hehe.. allt är mycket enklare när dom är under 1 år :P
Fast allt är ju alltid underbart ändå! :)





Kan lägga ut lite bilder imorgon, nu ska jag snart sova för jag är såå trött och jag fryser som en gnu.


Puss & kram


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback