Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Onsdag

Redan onsdag,, nyss var det ju söndag? :P

Har iaf haft en jättejobbig natt, har inga biverkningar FÖRUTOM att jag har jätteont i armen.

Jag brukar vända på mig massor under en natt, och jag har inte kunnat lega på armen, så jag har inte kunna sova alls. :P
Men jag är nöjd ändå, är glad att jag inte blivit sådär dålig som endel har blivit av vaccinet.


Hugo har inga biverkningar heller och verkar inte ens ha ont i armen, så han är på dagis och leker nu :) Han har inte varit där sen förra måndagen så han vart så glad när han skulle dit idag :)


Jag ska plugga. Måste fixa julkort också.
Det är vitt ute idag igen, och kallt! Men det skulle va roligare med massa snö så man kan åka pulka :D
Hehe.

Jaja, hej hej.


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback