Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Väntar å väntar..

Hemkomna från dagis. På vägen dit så halkade jag haha, fyy vad hemskt, sånt är alltid så pinsamt!
Det är väl naturligt, vem som helst kan halka i detta vinterväder , men ändå :P
Det gick bra iaf, satte mig bara på benet, men värre är det för psyket för det känns som om hela världen såg :P Haha.
Nej då ;P


Hugo & Ella hade tydligen "bråkat" lite på dagis, ja det börjas i tid, killar mot tjejer..
Tur att dom är så snälla annars iaf :)

Nu sitter vi och väntar på Ronny som kommer hem snart,
Hugo tyckte julskinkan var jättegod! Det trodde jag inte, han som är så kräsen och äter typ inget.
Men det var ju bra iaf, då har vi en här hemma som kan äta den :)

Idag kommer mamma & co hem från Tyskland också,,
får se om hon hälsar på ikväll eller imorgon. :)


Kommentarer
Postat av: sara

vilken tur att det gick bra för dig, min storebror halkade oxå idag men hans ledband gick av..

2009-12-15 @ 18:56:17
URL: http://yagubova.blogspot.com

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback