Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

DYYRT

Jag har ju haft tandställning i 5 år när jag var yngre,,
jag hade en hörntand som växte mitt i gomen så jag fick lov att operara & massa sånt, sen ha tandställning så det blev rätt.. Men annars så var mina tänder raka & fina :)

Och när jag tog ut tandställningen så fick jag typ en tråd som sitter bakom framtänderna så att inte det ska röra på sig igen..
Och nu har tråden lossnat på ena sidan,,

så imorgon ska jag till tandregleringen och sätta fast tråden igen,
och det skulle gå på 600 kr !! Hutlöst!
För att bara sätta fast en liten tråd med en annan tråd..
Det kan man nästan göra själv om man kan med sånt pillgöra :P


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback