Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Systeryster

Jessica fyller 18 imorgon,, 18 !
Min lilla syster som jag nyss tyckte var 12 :P
Har lite svårt att förstå att tiden gått så fort, snart är hon vuxen hon också :)
Jag ser henne fortfarande som den där dryga ungen hehe,,
nej då men :P
Gud va vi har bråkat i våra dar, av alla mina syskon är Jessica den jag har bråkat mest med.
Vi är ganska olika varandra, tror vi,, men egentligen så är vi rätt lika ändå :P
Och så finns väl den där avundsjukan hos alla syskon,, och ännu värre hos tjejer.
Hehe..

Hon är med i mora tidningen idag också, måste köpa den när jag vart hos tandregleringen..

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja men visst växer dom fort ens små syskon =)

2009-02-13 @ 11:31:23
URL: http://emeliejennetoft.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback