Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Duktigt

Idag har jag & Marlene varit så duktiga :)
Har varit i skolan hela dagen, kom hem 16.30,, då hämtade jag Hugo på dagis, och när jag kom vart han jätteglad och ville till mamma :D
Nu är han jättegosig :) Han har nog saknat mig lite idag.
Även om han har jättekul på dagis så är det ju lite kul om han saknar mig ibland ^^
Då känner man att han liksom förstår vem jag är och att jag betyder nåt för han :D

Nu ska vi leka lite tills han ska sova vid 19, sen ska jag slöa..
Min hjärna är lite koma efter allt plugg idag..

Vi hade muntlig redovisning också, och det var fan inte kul alltså haha,
jag HATAR sånt, jag blir såå nervös, skakar, hjärnan blockas så jag inte kan läsa eller fatta nånting.
Usch.
Men vi klarade av det och det är duktigt gjort av oss tycker jag :)

Jaja, skriver mer sen om jag orkar..
Hej


Kommentarer
Postat av: marlene

vi har vart så duktiga så=) e så glad att du oxå går där i skolan så man har någon att vara med å känna sig lite iq fri med:D puss

2009-01-29 @ 19:07:21
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback