Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Home again

Hemma igen!
Det gick bra att plugga, lite förvirrande bara,,, är så mycket man ska kunna på en gång,, och så ska man kunna formulera allt på papper.. verkligen inte lätt.
Ibland undrar jag hur fasiken jag ska klara av detta.
Men det lär väl gå det också, allt löser sig ju till slut..

Fy fan vad det har snöat, vill inte ha mer snö!
Det är som om det vore jul igen.
Och inte har dom hunnit ploga heller så man får pulsa ,,
Hugo är fortfarande ute & röjer runt med sin farmor,
han har säkert jätteskoj :D
Jag ska väl se till att laga lite mat så jag slipper göra det sen,,
Ronny slutar nog snart också. :)

Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback