Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Åh.

Alltså ursäkta allihopa att jag är så konstig :P
Vet inte riktigt varför men sen jag kom hem så har jag mått sämre än nånsin tror jag,
det känns som att jag bara kan gå och dö,,
typ inget betyder nånting, allt känns sådär likgiltigt,, what ever liksom, jag bryr mig inte om nånting längre.
Det är asjobbigt kan jag lova, har mått jättebra i några veckor men inte nu.
Orkar inte prata med nån, inte ens mamma..
har liksom inget att säga nån,, jag vill bara sova.. försvinna..
jag är helt tom typ.

Vet att jag kanske är lite sliten sen helgen, men det vart faktiskt inte ett sånt jävla röjj så att jag skulle bli såhär,
vi drack inte mycket alls i söndags, var inge bakis alls igår,..
hade skitkul i lördags, jag saknar den kvällen.

Nej jag vet ingenting,,
ska ge Hugo lunch sen ska jag nog sova en stund,, drömma sig bort från den bittra verkligheten.


Kommentarer
Postat av: Ammie

ååå gumman, jag vet exakt hur du mår... mår likadant jag med <3

vill bara sova... men värmen gör att man inte kan sova =(.. vi får träffas nån dag o prata om allt detta.. se om vi finner nån lösning!

älskar dig grymt mkt..



puss

2009-07-01 @ 12:46:02
URL: http://ammiecool.webblogg.se/
Postat av: Rosie

Jag vet hur du känner dig gumman. Jag finns här om du behöver prata eller bara vill komma ifrån ett tag.

<3

2009-07-01 @ 13:04:51
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback