Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

ZzzZz..

Usch va trött jag är..
Har varit ute typ hela dagen,, blivit knallröd i urringningen haha, skit fult.
Och på näsan :P
Hoppas det är fint flera dagar så man kan ligga här ute och jämna till det lite.
Men imorgon ska jag städa massor eftersom jag ska ha ljusparty kl 18,, måste ju se någorlunda ut annars vågar jag inte ta hit nån haha.

Vi har iallafall varit och lekt med Helen & Ida, tog en promenad genom Färnäs på vägen dit,
jag har noll koll på vägarna där hehe, så Ronny fick visa (han är ju uppväxt där, och jag i Selja..)
så jag inte går vilse ;)
Barnen lekte, vi drack kaffe, dom åt kex, ..
sen gick vi till Färnäs skolan och åkte rutschkana och gungade lite :)

Tiden gick så fort, sen helt plötsligt var klockan 15.30,,
då gick vi hemåt, skulle handla också och hem och laga mat..
det blev en störtskur på vägen hem men vi hann precis in på Ica Maxi.
Laga mat, åt,, bäddade rent, myste med Hugo, sen skulle han sussa.
Full rulle hela dagen. Det är så det ska va :)

Vad har ni gjort idag då?



Innan vi gick,, Hugo hade plockat ur lådorna ur lilla byrån och lagt dom på hög :P
Och Teddy låg där i och sov :)


Ida skulle ge han en puss & ge han sitt kex, men han ville inte :P
BlygfisHugo :)


Så roligt var det!
Men jag tycker inte om rutschkanor :P
Endel är jättebranta och dom åker så fort så dom ramlar bakåt och slår i huvudet : /
Men håller man i lite så går det bättre :)

 
Ida :)


 :)


På väg hem..


Han somnade :)


Det var massa regn-moln, men det syntes tydligen inte på kortet :P

Puss & hej

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack =)

Va söta bilder :D

2009-07-15 @ 20:08:19
URL: http://bloggtjej.blogg.se/
Postat av: Malin

Finns bilder från Diggiloo nu på min blogg om du vill se :)

2009-07-15 @ 20:56:53
URL: http://bloggtjej.blogg.se/
Postat av: marlene

jag kommer inte på ljuspartyt imorgon. e pank så jag kan inte handla nå ändå:( puss

2009-07-15 @ 21:30:33
URL: http://liasmamma.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback