Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hehe.

Jag vaknade 10.40 idag hehe,, var nog lite trött.
Ronny gick upp med Hugo och lämnade han på dagis.

Jag har nyss ätit lite frukost / lunch och ska nog gå ut och sola lite.
Bara ta det lugnt. Så skönt så :)
Sen hämta Hugo och gå till willys..

Imorgon blir det full rulle igen,,
först hälsa på mormor & morfar i Falun, sen till ögonmottagningen med Hugo, sen handla lite..

På fredag ska jag ner med min kära Ammie på stan och kika lite :)
har ett presentkort på H&M på 150 kr som jag nog ska sätta sprätt på.
Sen hem & packa,,
Snart Lördag, gud va tiden går fort. :)
Hihi.

Det ska bli så skönt att komma hemifrån lite, ifrån Mora och endel störda människor,
se nåt annat, andra människor, dricka lite gott och bara ha det trevligt.
Sen kommer man hem på måndag igen, tråk.
Då har jag nog inget att se fram emot på ett tag,,, men det måste jag ändra på.
Jag behöver nåt att se fram emot hela tiden inom en rimlig tidsnivå,
annars blir jag såå depp..
jaja..
Ut med er i solen nu!
Puss & Hej

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback