Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Sisådär

Idag har man verkligen haft vårkänslor, så skönt.
Man behöver verkligen det ljuser som solen ger nu efter en tråkig vinter.
Det är bara lite jobbigt,, jag är ganska ljuskänslig så jag får så ont i huvudet hela tiden när det är så ljust..
blir bättre när snön smält bort.

Imorgon får Hugo gå till dagis redan kl 8,
vi ska intervjua skolkuratorn.,
men sen kanske han får komma hem innan lunch eller nåt, han brukar ju va där 9-14 den här veckan när Ronny jobbar 7-16.
Så om inte intervjun tar allt för lång tid hinner jag plugga lite innan lunch..
eller så får han va där till 14,, vi får se va dagisfröknarna säger.

Ska få min ärade vecka nu snart också, får sån jävla värk dagarna innan. :S
Intresseklubben antecknar va? Haha.
Nej men jag har fan inge å skriva just nu känns de som.

Vad vill ni läsa? Vad ska jag skriva om?
Ge förslag så jag vet :P


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hehe okej =)

Ja tack så mycket. Kram

2009-03-15 @ 22:52:35

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback