Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Idag.

Har vi ganska mycket att göra.
Har nyss lämnat Hugo på dagis, det gick så bra så, inga tårar idag och det glädjer mig :)
Har nyss ätit lite a-fil, psylliumfrön, fiberflingor & banan.
Tänkte kolla nätet en snabbis & lyssnar på Thorleifs :), sen duscha,,
sen fixa massor här hemma..
SEN hämta Hugo, hem och laga mat,
sen åka till mamma på ljusparty.
Det vart många sen där haha :P

Aja, men det ska bli kul med ljusparty, var några månader sen sist nu.
Jag har haft lite funderingar på att kanske ha ett ljusparty snart,,
men det är alltid lika svårt att få ihop folk som vill / kan handla.
Så jag vet inte.

Ska beställa en SPA tid snart också,
har inte varit dit än,,
vill inte dit ensam, så mamma ska följa :)




Hugo var jättemammig och mys-sjuk igår :)
Men jag älskar när han är sådär gosig :)





Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback