Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Haha

Tittar på grannfejden, vilken flummig gubbe!
Haha.

R kom hem från jobbet tidigare, mår inge bra han heller..

men vi måste bli friska tills i helgen, så vår son kan få en fin födelsedag :)

Imorgon blir det massa plugg,, om jag orkar, men jag måste.


Söta kakburkar som jag köpte på dollarstore i fredags :)


Gullig låda... :)


med pedikyr grejer :) 39 kr på Rusta, vet inte om det är så värst bra men det var så gulligt :)


Det fanns jättesött julgrans-pynt, pepparkaka :)


Skor :P Syns dåligt men dom var jättesöta.

:P

Jag köpte pepparkaksgubben :)

Allt var så fint men jag känner att vi redan har så mycket julgrejer, och det är inte ens nära till jul :P

Men det står väl inte på, tiden går så fort..


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback